
Nowa Muzyka Latino posłuchaj wydawnictw Edéna Muñoza, Milo J, Thalii i innych
Kompilacja najlepszych nowych piosenek i albumów latynoskich
Edén Muñoz, Como En Los Viejos Tiempos (Sony Music México)
Piosenkarz, autor tekstów i producent Edén Muñoz nie ma już wiele do udowodnienia na tym etapie swojej owocnej kariery, zarówno jako były frontman Caliber 50, jak i obecnie jako solista. Jednak Muñoz nie popada w samozadowolenie i zawsze stara się ulepszyć swoje poprzednie wydawnictwa. Jego najnowszy album, Como En Los Viejos Tiempo, nie jest wyjątkiem. Jako producent, Muñoz jest znany ze skrupulatności w kwestii swojego brzmienia — a pierwsza piosenka, „Bye Bye”, jest świadectwem szerokich umiejętności produkcyjnych Muñoza, łącząc jego charakterystyczne brzmienie norteño z nutami cumbii, wspieranej przez big band instrumenty.
W towarzystwie ciężkich hitów ze świata muzyki meksykańskiej, w tym Gerardo Ortiza, El Fantasma i Los Dos Carnales, Muñoz zygzakuje w stylach takich jak quebradita („La Nena”), corrido („Alias Jabón”), cumbia („Que La Dejen Ir al Baile Sola”), huapango („Peca de Bonita”) i norteño („El Que Quiere Puede”).
Ten 18-utworowy album to pierwszy album meksykańskiego artysty wydany pod szyldem Sony Music México.
Carin Leon i Grupo Frontera, „Alch Si” (Socios Music/ADA Latin)
Rok po ich pierwszym wspólnym albumie „Que Vuelvas” – który w styczniu znalazł się w pierwszej połowie listy przebojów 100 – Carin Leon i Grupo Frontera ponownie łączą siły przy „Alch Si”. W swoim nowym utworze, napisanym przez Leona, Edgara Barrerę, Horacio Palencię i Diego Bollelę oraz wyprodukowanym przez Barrerę, oba meksykańskie zespoły śpiewają o rozstaniu się z byłym, ale nie do końca.
Thalia i Estilo Sin Límite, „Choro” (Sony Music Latin)
Thalia wyrusza w świat corridos tumbados w tej zabawnej piosence z Estilo Sin Límite, która zachęca kobiety do uwolnienia się od gadatliwych, aroganckich mężczyzn, którzy chcą ich zdobyć. Drugi singiel z jej nadchodzącego albumu A Mucha Honra – „Choro” został wyprodukowany przez Edgara Rodrígueza z Yellow Room.
Tytuł w meksykańskim slangu odnosi się do przesadnej osoby, która używa swoich słów, aby zakochiwać się w ludziach. Kolorowy teledysk wyreżyserowany przez Lalo Gonzáleza (znanego również jako Lalo the Giant) przedstawia obu piosenkarzy w podmiejskich i wiejskich setach wraz z mariachi, imprezującymi z wieloma, wieloma kobietami. Jest to, w najlepszym stylu Thalii, czysta kobieca moc.
Carlos Vives i Ryan Castro, „Los Sabanales 3.0” (Sony Music Latin)
Carlos Vives i Ryan Castro wydali swój pierwszy wspólny album „Los Sabanales 3.0”, który rozpocznie grudzień i powita sezon świąteczny. Utwór zawiera zaktualizowane brzmienie i nowe teksty, a obaj artyści dodali coś od siebie: akordeon Vivesa i dudniące reggaetónowe rytmy Castro. Piosenka, łącząca dwa pokolenia, celebruje najpopularniejszą i najbardziej ukochaną piosenkę wielkiego Calixto Ochoa, zachowując esencję oryginalnej piosenki i jej najbardziej zapadające w pamięć wersety. Celem Vives jest zwrócenie uwagi na kultowych kompozytorów Kolumbii i tchnięcie nowego życia w ich twórczość, udostępniając ją nowym pokoleniom. Piosenka znalazła się na zremasterowanym i rozszerzonym albumie Vives Clásicos De La Provincia.
Miguel Campello, „El Sentir de los Sentimientos” (Chatarrero Records)
W tym tygodniu Miguel Campello prezentuje introspekcyjną balladę „El Sentir de los Sentimientos”. Ozdobiona wykwintnymi nylonowymi strunami i riffami trąbki, otoczona zapałem bębnów gitarowych rumby i donośnym wokalem flamenco, piosenka porusza przypływy i odpływy osobistej kontemplacji. W najczystszej formie kompozycja uwypukla naszą wrodzoną ludzką zdolność do przeżywania emocji.
Singiel jest częścią nadchodzącego wydawnictwa Amanecer y Anochecer, które będzie składać się z pięciu utworów i będzie kontynuacją Noche y Día z 2023 roku.
Milo J., 111 (Dale Play Records)
Po EP En Dormir Sin Madrid, we współpracy z popularnym argentyńskim producentem Bizarrapem, Milo J prezentuje swoje muzyczne umiejętności na swoim debiutanckim albumie 111. Album jest nasycony esencją południowoamerykańskiej bohemy przypominającej tango i bolero. Płynnie łączy tradycyjne tony ze współczesnym stylem. 16-letni raper dostarcza piosenki niczym stara dusza przeplatająca się ze złożonością i młodością niepokoju.
Album zawierający dziewięć utworów ukazuje mistrzowskie połączenie aranżacji gitary akustycznej i elektrycznej, często przeplatając je w nieoczekiwany sposób, który zarówno zaskakuje, jak i urzeka słuchacza. Teksty Milo J. są lecznicze, głębokie i wrażliwe.
Indee, „ORO”
Zanurzona w żywych, zmysłowych dźwiękach Afrobeats, barcelońska artystka Indee przedstawia swój pierwszy wydany w tym roku singiel „Oro”, naznaczony uderzeniami złotego fortepianu i uwodzicielskim wokalem. Utwór wyprodukowany przez Jaya Kalo jest odą do życia i towarzystwa, podczas gdy Indee bada poszukiwanie prawdziwych przyjaźni, które są cenne jak złoto.
Podziel się z innymi